l>

Plačilo in dostava

Cene izdelkov

Vse cene izdelkov objavljene na lunos.si so označene v valuti EUR. DDV je vračunan v ceno. Cene veljajo, v kolikor ni drugače navedeno za 1 kom. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, zato pri nakupu veljajo cene, ki so objavljene ob oddaji naročila. To ne velja v primeru, da je pri izdelku navedena napačna cena. V tem primeru si pridržujemo pravico naročilo preklicati. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Podatek o strošku morebitne dostave in drugih morebitnih stroških je kupcu na voljo pri oddaji naročila.


Način plačila

Na spletnem mestu ambasada-zdravja.eu lahko naročeno blago plačate na naslednje načine:

a) s Plačilom po povzetju, kupnino poravnate uslužbencu dostavne službe

b) s Plačilo s kreditno kartico, kupnina se poravna ob oddaji naročila



Način dostave

Dostava blaga se vrši v najkrajšem možnem času. Za izdelke na zalogi je predviden dobavni rok 1-2 dni. Naročila sprejeta do 15.00 ure praviloma odpošljemo še isti dan. Dostava se izvrši v dogovorjenem roku preko kurirske službe,  prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.

Uporabnik je seznanjen z vsemi informacijami glede pravice do odstopa, predvsem pogojev in načina izvršitve same pravice. Seznanjem je z vsemi potrebnimi informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacijami glede garancij, reklamacij in drugih storitev.

Dostava blaga se vrši za manjše izdelke (filtre, posamezne elemente) in znaša 5 eur. V primeru kompletov in elementov z vgradnjo, natančneje izdelkov pri katerih je vključena montaža je dostava brezplačna oziroma se ne računa.

 

BREZPLAČNA DOSTAVA

Slovenija: Stroški dostave so enotni in znašajo 5 eurov za vsa naročila do 100 eurov. Pri naročilih nad 100 eurov stroške dostave za naročeno blago krijemo mi.


Poškodbe pri transportu

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru fizičnih poškodb pošiljke, v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri prodajalcu (obvestilo pošljite na naš elektronski naslov ali nas pokličite), ki bo takoj posredoval pri dostavljalcu (DPD Slovenije), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost.